22.05.2023

Kia Polska oficjalnym partnerem Ultraligi


Kia Polska oficjalnym partnerem Ultraligi

Polski oddział Kia został oficjalnym partnerem ligi esportowej Ultraliga oraz partnerem polskiej transmisji rozgrywek LEC

Kia Polska została oficjalnym partnerem rozgrywek esportowych w League of Legends - Ultraliga oraz Ultraliga Super Puchar. Współpraca podpisana przy pomocy Next Level Agency z firmą FRENZY, organizatorem obu cyklów rozgrywkowych, obejmuje 10 sezon pierwszej i drugiej dywizji Ultraligi oraz tegoroczną odsłonę Ultraliga Super Puchar. W ramach umowy Kia będzie mogła wykorzystywać nazwę Ultraliga w swoich działaniach marketingowych, a także będzie miała zapewnioną obecność w trakcie transmisji rozgrywek oraz na profilach social media Ultraliga. Dodatkowo firma planuje szereg aktywności w trakcie polskiej transmisji LEC, emitowanej na kanałach Polsat Games.

Na początku 2023 roku Kia Europe przedłużyła trwającą ponad 5 lat współpracę sponsorską z Riot Games, producentem gry League of Legends (LoL). Na mocy umowy Kia pozostała oficjalnym sponsorem turnieju League of Legends European Championship EMEA (LEC). Kia Polska we współpracy z Next Level Agency przygotowała dla entuzjastów gier i e-sportu wiele nietypowych aktywności oraz innowacyjnych rozwiązań, które mogą zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych graczy. W momencie przedłużania współpracy Jason Jeong, Prezes Kia Europe, wyraził nadzieję, że w 2023 roku Kia nawiąże kolejne kontrakty i wprowadzi dalsze innowacje do społeczności skupionej wokół esportu. Dziś można potwierdzić, że nadzieje te stały się faktem, a strategia Kia odnośnie inwestycji w esport znajduje swoje odzwierciedlenie na rynkach lokalnych, czego kolejnym przykładem jest umowa zawarta z FRENZY.

— „Popularność esportu rośnie z każdym rokiem i cieszymy się, że możemy być częścią tej wszechstronnej i różnorodnej społeczności. Gra League of Legends to fascynujący mikrokosmos świata, w którym żyjemy. Wierzę, że ten projekt zaskoczy i zainspiruje nie tylko graczy, ale również miłośników motoryzacji. Nie możemy się doczekać aktywnej współpracy z fanami esportu” – powiedział Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska.

Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia „oficjalny partner Ultraligi” oraz logotypu Ultraliga w trakcie obowiązywania umowy, planuje zrealizować szereg materiałów dodatkowych oraz aktywacji specjalnych, które urozmaicą sam turniej i jego transmisję. Przykładowo firma będzie partnerem ULTRANEWSÓW, czyli filmów wideo podsumowujących poszczególne kolejki Ultraligi, emitowanych na kanałach Polsat Games. Kia planuje również produkcję klipów promocyjnych, które będą wyświetlane w trakcie przerw w rozgrywkach. Współpraca obejmuje także organizację konkursów skierowanych do społeczności skupionych zarówno wokół Ultraligi, jak i LEC. O kolejnych działaniach firmy będą informowały w toku współpracy. 

Cieszymy się, że to właśnie nas Kia Polska obdarzyła zaufaniem w obszarze komunikacji z polskimi fanami League of Legends. Jesteśmy przekonani, że obecność marki Kia w charakterze oficjalnego partnera Ultraligi pomoże w dalszym rozwoju ligi, która w tym roku doczekała się dziesiątej, jubileuszowej odsłony. - powiedział Michał Brzemiński, Dyrektor Zarządzający FRENZY. Zakres działań i aktywacji, które wspólnie zrealizujemy jest imponujący i na pewno zostanie zauważony i doceniony nie tylko przez społeczność graczy. – dodał Adam Mikołajczyk, manager odpowiedzialny z projekt Ultraliga. 

O FRENZY

Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc. to firma z branży mediowej z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia esportowe i gamingowe, transmisje oraz treści medialne. Frenzy realizuje również złożone projekty mające na celu wprowadzanie marek do świata gamingu i esportu. Frenzy posiada profesjonalny, mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować reality show z każdego zakątka globu. 


KONTAKT DLA MEDIÓW

Tomasz Borowski
tomasz.borowski@frenzy.pl
Tel. 606202823

PARTNERZY