22.05.2023
Kia Polska oficjalnym partnerem Ultraligi
Polski oddział Kia został oficjalnym partnerem ligi esportowej Ultraliga oraz partnerem polskiej transmisji rozgrywek LEC
Kia Polska została oficjalnym partnerem rozgrywek esportowych w League of Legends - Ultraliga oraz Ultraliga Super Puchar. Współpraca podpisana przy pomocy Next Level Agency z firmą FRENZY, organizatorem obu cyklów rozgrywkowych, obejmuje 10 sezon pierwszej i drugiej dywizji Ultraligi oraz tegoroczną odsłonę Ultraliga Super Puchar. W ramach umowy Kia będzie mogła wykorzystywać nazwę Ultraliga w swoich działaniach marketingowych, a także będzie miała zapewnioną obecność w trakcie transmisji rozgrywek oraz na profilach social media Ultraliga. Dodatkowo firma planuje szereg aktywności w trakcie polskiej transmisji LEC, emitowanej na kanałach Polsat Games.
Na początku 2023 roku Kia Europe przedłużyła trwającą ponad 5 lat współpracę sponsorską z Riot Games, producentem gry League of Legends (LoL). Na mocy umowy Kia pozostała oficjalnym sponsorem turnieju League of Legends European Championship EMEA (LEC). Kia Polska we współpracy z Next Level Agency przygotowała dla entuzjastów gier i e-sportu wiele nietypowych aktywności oraz innowacyjnych rozwiązań, które mogą zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych graczy. W momencie przedłużania współpracy Jason Jeong, Prezes Kia Europe, wyraził nadzieję, że w 2023 roku Kia nawiąże kolejne kontrakty i wprowadzi dalsze innowacje do społeczności skupionej wokół esportu. Dziś można potwierdzić, że nadzieje te stały się faktem, a strategia Kia odnośnie inwestycji w esport znajduje swoje odzwierciedlenie na rynkach lokalnych, czego kolejnym przykładem jest umowa zawarta z FRENZY.
— „Popularność esportu rośnie z każdym rokiem i cieszymy się, że możemy być częścią tej wszechstronnej i różnorodnej społeczności. Gra League of Legends to fascynujący mikrokosmos świata, w którym żyjemy. Wierzę, że ten projekt zaskoczy i zainspiruje nie tylko graczy, ale również miłośników motoryzacji. Nie możemy się doczekać aktywnej współpracy z fanami esportu” – powiedział Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska.
Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia „oficjalny partner Ultraligi” oraz logotypu Ultraliga w trakcie obowiązywania umowy, planuje zrealizować szereg materiałów dodatkowych oraz aktywacji specjalnych, które urozmaicą sam turniej i jego transmisję. Przykładowo firma będzie partnerem ULTRANEWSÓW, czyli filmów wideo podsumowujących poszczególne kolejki Ultraligi, emitowanych na kanałach Polsat Games. Kia planuje również produkcję klipów promocyjnych, które będą wyświetlane w trakcie przerw w rozgrywkach. Współpraca obejmuje także organizację konkursów skierowanych do społeczności skupionych zarówno wokół Ultraligi, jak i LEC. O kolejnych działaniach firmy będą informowały w toku współpracy.
Cieszymy się, że to właśnie nas Kia Polska obdarzyła zaufaniem w obszarze komunikacji z polskimi fanami League of Legends. Jesteśmy przekonani, że obecność marki Kia w charakterze oficjalnego partnera Ultraligi pomoże w dalszym rozwoju ligi, która w tym roku doczekała się dziesiątej, jubileuszowej odsłony. - powiedział Michał Brzemiński, Dyrektor Zarządzający FRENZY. Zakres działań i aktywacji, które wspólnie zrealizujemy jest imponujący i na pewno zostanie zauważony i doceniony nie tylko przez społeczność graczy. – dodał Adam Mikołajczyk, manager odpowiedzialny z projekt Ultraliga.
O FRENZY
Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc. to firma z branży mediowej z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia esportowe i gamingowe, transmisje oraz treści medialne. Frenzy realizuje również złożone projekty mające na celu wprowadzanie marek do świata gamingu i esportu. Frenzy posiada profesjonalny, mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować reality show z każdego zakątka globu.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Adam Mikołajczyk
adam.mikolajczyk@frenzy.pl
Tel. 607829050