16
stycznia najlepsze formacje w grę League of Legends z Polski i regionu staną do
walki o nagrody z puli 50 tys. złotych i awans do europejskiego turnieju EMEA
Masters. Partnerem ligi ponownie została marka Samsung Galaxy, która będzie
obecna w charakterze partnera tytularnego we wszystkich turniejach spod szyldu
Ultraliga w 2024 roku. Organizatorzy liczą na dynamiczne starcia i masę dobrej
zabawy na Rifcie, oraz na kanałach społecznościowych ligi i grających w niej
drużyn. Za organizację rozgrywek i realizację transmisji odpowiedzialna jest
agencja gamingowa FRENZY.
W tym roku
Samsung Galaxy Ultraligę czeka szereg zmian. Decyzją organizatorów, rozgrywki nie
będą już ligą akredytowaną, a co za tym idzie, liczba drużyn biorących udział w
lidze spadnie z 10 do 8. Na pierwsze starcia organizator ligi, firma FRENZY,
zaprasza już 16 stycznia, a cały turniej potrwa około 9 tygodni. W tym roku
komentarz będzie realizowany z nowego studia TV, które zostało specjalnie
przygotowane pod realizację transmisji telewizyjnej.
Potyczki
oparte będą o format Double Round Robin (mecze BO1), a etap pucharowy, w którym
zagrają 4 najlepsze drużyny, rozegrany zostanie w formacie BO5. W sezonie
wiosennym zmieni się także skład drużyn. Jest to podyktowane mniejszą liczbą
formacji oraz zmianami na scenie esportowej, które dotknęły takie zespoły jak
Illuminar Gaming czy Alior Bank Team. W tym sezonie w walce o mistrzostwo
zmierzą się: Zero Tenacity, Team ESCA Gaming, FORSAKEN, GRP Esports (dawniej
Grypciocraft), Orbit Anonymo, IRON WOLVES, znana już z rozgrywek w Ultralidze
formacja Devils.one oraz Back2TheGame, które awansowało z 2 dywizji.
Za komentarz
i analizę w trakcie sezonu odpowiedzialni będą znani komentatorzy: Wojciech
"Bezi" Wróbel, Michał "Myha" Francuz, Mikołaj
"Silv4n" Sinacki, Piotr "CzarnyPiotruś" Barański, Tomasz
"Magvayer" Filipiuk i Michał "Bialito" Biały, Piotr
„Devilpiotr” Zaborowski i Wojciech "Mr Hyena" Lutostański. O
zagranicznych widzów i cast po angielsku zadbają natomiast: Alisia
"Solari" Linnik, Kasper "Kaspersky" Gutkowski i Gleb
„DrBrilmann” Korotkiy.
Partnerem
tytularnym rozgrywek ponownie została marka Samsung Galaxy, która rozszerzyła
działania na cały rok 2024. W ramach współpracy, logo marki będzie obecne
podczas rozgrywek oraz w trakcie transmisji na kanałach Polsat Games w
telewizji i Internecie. Samsung został również sponsorem segmentu MVP, który ma
na celu nagradzanie najlepszych zawodników podczas obu sezonów Ultraligi.
Proces wyboru graczy będzie oparty między innymi na głosach publiczności, co
dodatkowo zaangażuje społeczność skupioną wokół rozgrywek.
- W nowy
rok wchodzimy z dużymi oczekiwaniami. Może to trochę przewrotne, ale brak
akredytacji mobilizuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy przy tym
projekcie. Czujemy dużą energię w zespole i chcemy ją spożytkować w taki
sposób, aby zarówno gracze, jak i widzowie czerpali jak najwięcej frajdy z
rozgrywek i transmisji, - powiedział Adam Mikołajczyk, Project Manager
odpowiedzialny za Ultraligę.
Warto też wspomnieć o drugiej dywizji
Ultraligi, która swoje inauguracyjne mecze ma już za sobą. Zmagania można
śledzić na kanale polsatgames2 na Twitchu i na kanale Polsat Games na YouTube. Pierwsza
kolejka 1 dywizji Samsung Galaxy Ultraliga rozpocznie się w najbliższy wtorek
(16 stycznia) i potrwa dwa dni. Godzina rozpoczęcia transmisji to tradycyjnie
16:40, a zmagania można śledzić na kanale Polsat Games w telewizji oraz na
Twitch.tv i YouTube. Po więcej informacji zapraszamy na kanały społecznościowe Ultraliga
na Facebooku, X i Instagramie oraz na stronę www.ultraliga.pl.
O FRENZY
Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc. to firma z branży mediowej z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia esportowe i gamingowe, transmisje oraz treści medialne. Frenzy realizuje również złożone projekty mające na celu wprowadzanie marek do świata gamingu i esportu. Frenzy posiada profesjonalny, mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować reality show z każdego zakątka globu.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Adam Mikołajczyk
adam.mikolajczyk@frenzy.pl
Tel. 607829050